Wednesday 18 April 2012

HOW TO HACK COUNTER STRIKE ONLINE SINGAPORE AND MALAYSIA



Satu Lagi Info Yang saya ingin kongsikan dengan anda semua, Saya tahu pembaca blog saya ada yang hardcore main game online ini.Segala tips ini hanya untuk pengetahuan sahaja.Kalau akaun anda di ban kerana mengunakan Hack ini saya tidak akan bertangunjawab. Ok step yang pertama anda perlu pergi ke Jacky14 untuk download loader versi yang terbaru. Step yang kedua pastikan antivirus anda di OFF.Jangan risau program ini tiada virus ia cuma program yang diubah suai untuk memastikan Hack ini berjalan dengan lancar. Selepas anda selesai mendownload file ''ZIP''. Anda copy semua file yang ada dalam ''ZIP'' tersebut ke dalam C:\Program Files\IAHGames\Counter-Strike Online\Bin. Dibawah Ini saya tunjukkan contoh video untuk Start up Loader tersebut!


Untuk penguna windows7 macam saya anda perlu right click pada cso loader.Kemudian Properties>Compatibility>Select Run compatibility mode (windows Xp server pack 3)


INI ADALAH HACK YANG DISEDIAKAN

num key 0 Autoaim
num key 1 Clear up Zombi mode fog
num key 2 highlighting enemies
num key 3 lighten up your sight(cannot use with SR scope)
num key 4 Wall hack
num key 5 anti smoke
num key 6 anti flash
num key 7 red dot sights
num key 8 setting for dot sights
num key 9 on/off cheat


SEMOGA BERJAYA =) CREDIT TO jacky14




5 comments:

  1. aloo bro,lu pun main cso gak kan?,cam pernah tgk jer nick ni

    ReplyDelete
  2. asal lain je erkk cara dia nie..yg aku tgk kt utube lain plak

    ReplyDelete
  3. http://csohacx.blogspot.com/

    ReplyDelete